آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

آخوندها و دخترک بینوا !

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به گل روی هرچی بجه خوب و باصفا و اهل دله.

سلام به روی ماه هرچی دختر محجبه و باحیا !

اون روز همراه سارا داشتم قدم میزدم و مسیر خونه تا پایگاه رو طی میکردم.سارا هم که طبق معمول با بیانی پر از آب و تاب و لحنی سرشار از هیجان و البته یکه تاز٬ داشت از خاطرات و ماجراهای مشترکش با دوستهاش صحبت می کرد ـ و من هم این وسط واقعا از شنیدن حرفهاش مثل همیشه کیفور می شدم! آخه نمیدونید چه راوی باحالیه! ـ من هم همینطور که باهاش همراهی می کردم٬ هراز چند گاهی توی شیشه این ماشین های پارک شده کنار خیابون٬ سر و وضعم رو بررسی می کردم و به مقنعه و چادرم ور میرفتم که مبادا یه وقت کج و کوله نشده باشه که یه دفعه دیدم این سارای خوش بیان ما(!) که تازه متوجه من شده بود٬ نطقش کور شده و دهنش شده عینهو دروازه قرآن شیراز!! هاج و واج مونده بود و منو نگاه  می کرد.

 بهش گفتم : بابا جونت بالا اومد! چته؟!

به خودش فشار آورد و گفت : تو هم؟؟؟؟

منم مثل خنگ ها نگاهش کردم و گفتم : هان؟؟؟

به زور خودش رو جمع و جور کرد و گفت : دختر مگه نمیتونی یه آینه بذاری تو کیفت؟

گفتم : ای بابا یکی دارم ولی نمیشه که دم به دقیقه خودمو تو آینه ببینم که !

سارا هم که انگار به یه آدم جاهل و دور مانده از حقیقت رسیده باشه! ٬ از خدا خواسته و با ولع فراوان شروع کرد ماجرای دوستش رو برام تعریف کرد. اونم با آب و تاب فراوان که قلم من از بیان اون قاصره!!

می گفت: فاطمه یکی از دوستهای باحال و باصفامه که بسیار محجبه و تروتمیزه و علاوه بر حجابش خیلی به زیبایی روسری و چادرش اهمیت و میده.خلاصه از اوناییه که همیشه یه دستشون به چادر و مقنعه شونه و واسه مرتب بودن حجابشون حسابی وسواس دارن. از اون مدل آدمایی که به هیچ صفحه براقی که تصویرش توش منعکس می شد رحم  نمی کرد! از شیشه پنجره ماشین و درب بانکها گرفته تا...شیشه عینک رفقاش!!!

یه روز که داشته از توی خیابون رد می شده٬ طبق وسواس همیشگیش٬ توی ماشین های پارک شده یه نگاهی به چادر و مقنعه اش می انداخت.یه دفعه توی یه کوچه خلوت فرصت رو مغتنم شمرد و کنار یکی از ماشینهای پارک شده کنار جاده که شیشه های دودی و تمیزی هم داشت٬ ایستاد و با وسواس تمام مشغول کار خودش شد.

( اینجای صحبتمو خانومها بهتر  متوجه میشن : ـ بعضی از ماها عادت داریم موقعی که روسری یا مقنعه مون رو مرتب می کنیم٬ مدام دهن مون رو کج کوله می کنیم و با بازو بسته کردنش٬ سعی میکنیم روسریمون رو بهتر مرتب کنیم!! که البته خیلی اوقات خودمون هم متوجه این رفتار نیستیم و با خنده اطرافیان به خودمون میایم! )

خلاصه این فاطمه خانوم قصه ما با دهنی کج و معوج و نیمه باز٬ توی شیشه دودی ماشین خودش رو برانداز می کرد و هرلحظه هم ناخودآگاه به شیشه اتومبیل نزدیکتر می شد٬ تا اینکه ...

تا اینکه متوجه شد انگار یه چیزی داره توی ماشین تکون میخوره !

یه کم صورتش رو نزدیکتر برد تا ببینه اون سایه چی بود که یه دفعه ...بــــــــــــــــلـــــــــــه! بنده خدا می بینه 5تا آخوند جوان با قیافه هایی شبیه به این :

از دیدن این صحنه و حرکات این بنده خدا٬ به حالت ریسه افتاده بودن و دلشون رو گرفته بودن و عن قریبه که غش کنن!!!

فکرشو بکن ! فاطمه بنده خدا می گفت : « نمیدونستم خجالت بکشم یا عصبانی بشم یا خودمو لعنت کنم یا پا به فرار بذارم ! دور و برم رو که نگاه کردم٬ دیدم بــــــــــــــــــــــله ٬ اتوموبیل مورد نظر٬ کنار یه مدرسه علمیه پارک شده!!!!!!!!!!!!!! »

...

الغرض اینکه یه لبخند شیرین به لبهای شما خوبان٬ خصوصا همه دخترهای گل و باصفا و محجبه و باحیای ایران اسلامی بنشینه...

امیدوارم روی مثل مرواریدتون٬ در صدف حجاب٬ به درخشندگی ماه باشه...


  • محفوظ سادات

دختر محجبه

حجاب

چادر

محجبه

نظرات  (۵)

سلام

ممنون خیلی خندیدم :))
راستی! هو ایز شی؟ یو؟
پاسخ:
سلام.
نوش جان ! برای یکی از دوستان اتفاق افتاده
  • دلداده کربلا
  • سلام مامان جان ...
    مطلب جالبی بود ،با بچه ها کلی خندیدیم ...
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    در به در !فک کن نه یکی ،نه دوتا ،نه سه تا ،نه حتی چهارتا ...
    پنج تـــــــــــــــــــا...!
    احتمالا وقتی خانومه داشته می رفته سمت ماشین حاج آقا ها بندگان خدا خودشونو آماده می کردن برای جواب دادن شبهه ای چیزی ...
    بعدش با دیدن قیافه کج و کوله طرف تو کار خلقت خدا موندن یا شاید قالب تهی کردن و....
    اتفاقا دوران دبیرستان ی دوست داشتم همین خصلت خطر ناک رو داشت ی بارم ی همچین اتفاقی براش افتاد ...کلی خندیدیم:)
    راستی چ خبر از سارا ؟
    پاسخ:
    سلام.
    آره واقعا !5تا !
    سارا هم خوبه!
    نه! عکس رو میگم! خودتونید؟
    پاسخ:
    نه من خوشتیپ تر از این چیزام!!!!!!
    سلام گل دختر دایی
    میلاد امام علی علیه السلام مبارک.
    روز پدر هم بر آقاتون مبارررررررک

    پاسخ:
    سلام دخترخوب.
    عید شما هم مبارک. 
    شلام سیدم خوی
    شهادت حضرت زینب تسلیت امیدوارم مارو از دعای خیرت محروم نکنی توی ماه قشنگ خداجون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی