آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

آل یاسین

حیاط خلوتی مجازی برای دوستان حقیقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

ناری ناری ناری!!

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ق.ظ

...همین طور با عیالات محترمه!!(عیالات محترم=همسر گرامی!) مشغول طی طریق برای رسیدن به مقصد مورد نظر بودیم٬ که کم کم صداهای موزونی به گوشمون رسید. هر چه نزدیکتر می شدیم٬ صدا هم رساتر می شد.کم کم وضوح صدا بالا رفت و کلام موسیقی هم مفهوم!: ناری ناری ناری...!!!!!!!این وسط بوی اسپند هم به مشام میرسید.به خیالم٬ به خونه عروس خانم نزدیک میشدیم٬اما هرچه سر چرخوندم٬ خانه ی صاحب عروسی یافت نشد.

یکی دو قدم که جلوتر رفتیم٬ بین ماشین ها دنبال کارناوال شادی بدرقه ی عروس بودم که موتور جستجو م٬ چیزی سرچ نکرد!

مونده بودم گیج و منگ که دیدم یه جا دارن شربت میدن! تازه میخواستم دورخیز کنم واسه شیرجه به سمت ساقی!! که چندتا پرچم و بیرق٬ توجهم رو به خودش جلب کرد.تازه یادم افتاد که امشب شب نیمه شعبانه و خیلی ها٬ تبرکأ و تیممأ٬ امشب رو برای آغاز زندگی مشترک شون انتخاب کردن. منم تو دلم کلی سخنراندم! که شما ها که انقده خوبین و میخواین روز جشن تون با میلاد آقا مصادف باشه٬ کاش این موسیقی حرام رو هم از شادی تون٬ فاکتور میگرفتین تا امام زمان(عج) رو به مجلستون دعوت کنید(!)بعدهم بهشون تبریک گفتم و براشون آرزوی خوشبختی کردم و آماده شدم که جهت تبرک و به سمت ایستگاه صلواتی٬ یورش برق آسایی داشته باشم!!!!!!!!! غافل از اینکه...

هنوز یه قدم به ایستگاه٬ نزدیک نشده بودم که به همراه عیالات محترمه! بر جا خشک شدیم!

بـــــــــــله! درست حدس زدید.اینجا یک ایستگاه صلواتی بود که به مناسبت میلاد امام حی(عج)٬ شربت و شیرینی پخش میکرد و با موسیقی دلنشین «ناری ناری»و در پاره ای موارد٬ بندری ارجینال!! دل امت مسلمان٬ و شیعیان جامعه ی اسلامی٬ و صدالبته امام منتظرشان رو شاد میکردند!!!!!!!

راستش از خدا که پنهون نیست٬ از شما چه پنهون؟ مرد میخواست که تو اون شرایط٬ دست از پا خطا نکنه و به کنترل اعضا و جوارحش مسلط باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از طرفی٬عیالات محترمه هم به علت غیرت شون٬اجازه ی دخالت و تذکر رو بهم نمیداد و از طرفی تحمل اون صحنه ها دیگه برام ممکن نبود؛

رفتم جلو و از آقایی که مسئول ایستگاه بود خیلی جدی سوال کردم: ببخشید شما با «ناری ناری» میخواین منتظر امام زمان باشید؟!

با دیدن سر و ظاهرم٬ 2هزاری اش افتاد و طعنه آمیز گفت: ان شاالله!(رو =چرم اسکاتلند!)منم گفتم: خدا هدایتتون کنه!

اما خدا رو شکر٬هنوز یه قدم از ایستگاه دور نشده بودم که صدای «ناری ناری» قطع شد.اما این ماجرا فقط مختص این ایستگاه نبود؛ متأسفانه

جون شما ٬خون داشت خونم رو میخورد.خیلی دلم واسه آقام سوخت. خیلی واسه آقام غصه خوردم که ما ها شیعیانشون هستیم.

آقا! همه در ظاهر میگن بیا٬ اما من میگم نیا آقا. نیا و نبین خاک بر سری های ما رو. نیا و نبین ایستگاههای صلواتی ات رو.ایستگاه های صلواتی ما٬ بوی کاواره میده.ما که کاواره  ندیدیم اما مختصاتش٬ انگار همون مختصات بود: بی حجابی شرم آور خانم ها٬ اختلاط زنان و مردان نامحرم٬ موسیقی مطرب و مهیج و...امیدوارم فقط همین ها باشه....

حداقل٬ این نمونه اش رو دیگه ندیدیم.البته توی اون چند لحظه!

خاک بر سر شیعه بودن چنین ما...

  • محفوظ سادات

نظرات  (۵)

  • دلداده کربلا
  • سلام عیدت مبارک دلبندم ...
    ببین اون وقت من می نویسم یا می گم خاک برسریم بعضی از دوستان ناراحت میشن ...
    یکی برام تعریف می کرد ماها زمان جنگ هم رزماممون جرعت نداشتن به خودشون بگن شیعه دیگه طرف خیلی پیشرفت می کرد بهش می گفتن تو دوستار خوب آقایی...
    اما حالا امثال من اینقدر وقیح شدیم ک با این همه خاک برسری که می کنیم سرمونو می گیریم بالا سینه سپر می کنیم می گیم تو هیچ می دونی داری با کی حرف می زنی من شیعه ی امام علی ام ...
    ای امام علی بزنه تو فرق سرم...
    خدایا صبر آقارو زیاد کن ... ما بی لیاقتیم ...
    چرا این جور شد ؟
    چون مثلا من نوعی که ی چیزایی رو فهمیدم مغرور شدم گفتم بزار دیگران ندونن همش برا خودم باشه ...غافل از این که یه روز خدا می زنه پس کلم حالا مجبورم این صحنه ها رو ببینم و سکوت کنم و عبور...
    در مثل غزوه احد...

    پاسخ:
    باورت نمیشه چقد حالم بده.
    نمیدونی وقتی میرم بیرون از خونه چه حالی دارم.وضع حجاب و اعتقادات٬ دیوانه ام میکنه.
    تقوا جان تروخدا تو بگو: چی شد که به اینجا رسیدیم؟؟
  • خادم الرضا
  • سلام   اول داستان رو خوندم متوجه شدم اخرش چه خبره ! آخه برای ما هم اتفاق افتاده ولی با این تفاوت که جشن نیمه شعبان نبوده بلکه از آشنا های نزدیک ما تشریف بردن زیارت خونه خدا و وقتی تشریف آوردن فرزندان دلبندشون با ارگ و بندری و خلاصه  با هرچیزی که تونستند از خجالت زیارت خونه خدا در اومده بودن . درد ها از این قبیل زیاده ولی خدا به همهه اونایی که غیرت امیر المومنین توی وجودشونه صبر عنایت کنه وگرنه آدم یه شبه از اینهمه وقاحت میمیره.
    پاسخ:
    سلام. خب لابد نقصان قلم ما بود که زودی متوجه آخر مطلب شدید!
    خدا آخر و عاقبت ما و شما رو ختم به خیر کنه ان شاالله
    ممنون که کلیک رنجه فرمودید!
  • شیدامهدوی
  • سلام سیده خانم خوبی گلم ، عمو شیخی خوبن؟ سلام برسونید...
    .
    یا زهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ...............
    وای
    از اینهمه غفلت مـــــــا
    شرم بر ما ...
    وقتی ما میدونو خالی میکنین این بلا به سر قلب خنجر خورده ی آقا جان مییاد..
    وقتی کنار هر هیئت یه روحانی بصیر نیست بیشتر و بهتر از این انتظار نمیره...
    باباجون ببخش ما رو که فقط ادعا داریم و دست به حرفمون خوبه
    اهدنا صراط المستقیم
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت عزیزم. خوبن الحمدلله. بزرگیت رو میرسونم.
    افسوس و صدافسوس بر ما...
    آمین
    ممنون از لطفت آجی
    من به شما و دوستانتون پیشنهاد میکنم به جای اینکه اینجا(قسمت نظرات) قوربون صدقه هم میرید و احوالات همدیگه رو جویا میشید فک کنم اگه تو یکی از شبکه های اجتماعی عضو بشید بهتر باشه چون اینجا رو برای نظرات در مورد مطالب گذاشتن نه .........................................................
    شبکه های اجتماعی ایرانی مثل فیس نما قابلیت های خوبی دارند که کاربردی هم هستند و میشه اونجا مفیدتر هم بود
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از حضورتون. درست میفرمایید اما این فرصت مغتنمی هست که ما از آن کمال استفاده رو میبریم!
    پس با این حساب از نظرات کارشناسی تان پیرامون مطالب٬ استقبال میکنیم!!
    لطف کردید
  • شیدامهدوی
  • سلام اول بر سیده خانم گلاب ، عزیزدله یکی یه دونه........
    سلام دوم هم برجناب میرزا
    اولا . وقتی همراه اول و ایرانسل هرکدوم 100تا150از شارژا رو کش می ره ما مجبوریم بیایم اینجا حال و احوال دوستان رو بپرسیم...
    ثانیا . مگه نظرات فوق تخصصی مارو کامل نخوندید ! حالا چشتون همون دوتا پاره عزیزم و قربونت برم و بـــــــــــوق و غیره رو دید!!! تعجبا!!!
    ثالثا . ما بچه + تا ، اهل فیس میس نیستیم، ما از همین اوج بی کلاسی بیشتر لذت میبریم.
    رابعا . خیلی مشخصه که آشنایین.
    .
    راستی با میرزا رضای معروف (کلاه پهلوی) نسبت دارین؟؟؟!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    سلام عزیزم.سلام مهربون. سلام دخترخوب.قــــــــــــــــــــــــربونت برم!!(جهت عصبانیت بدخواهان!!)
    راستش من چیزی به ایشون نگفتم چونکه
    اولا: ایشون مهمون بودن و باید احترامشون حفظ میشد! و نظرشون بدون اعمال نظر شخصی٬ پاسخ میگرفت
    ثانیا: میخواستم خود دوستان جواب ایشون رو بدن
    ثالثا: موارد بالا!!!
    رابعا: دیگه همین سه تا!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی